TRENING W LESIE

Zanim przystąpisz do zasadniczej części treningu wprowadzimy  kilka minut teorii nordic walking. Podczas części teoretycznej omawiamy wszystkie ważne aspekty nordic walking. Następnie przeprowadzimy porządną rozgrzewkę, która zapobiegnie wszelkim kontuzją.

Marsz wraz z ćwiczeniami ogólnorozwojowymi. W okresie wiosenno-letnim pracujemy nad zwiększeniem prędkości marszu przy zachowaniu pełnej techniki nordic walking. Najczęściej w tym czasie wykonujemy treningi szybkościowe, objętościowe treningi wytrzymałościowe oraz treningi funkcjonalne.

Właściwą część treningu nordic walking stanowi marsz, który przeplatany jest ćwiczeniami ogólnorozwojowymi. Podczas tego etapu dużo czasu poświęcamy na naukę oraz doskonalenie prawidłowej techniki nordic walking na różnych poziomach zaawansowania. W zależności od celu, jaki chcemy osiągnąć wykonujemy trening objętościowy polegający na ciągłym marszu bądź marsz uzupełniamy różnego rodzaju ćwiczeniami m.in.

  • ogólnorozwojowymi,
  • siłowymi ze zmiennym stopniem intensywności, na stacjach ścieżki zdrowia
  • wytrzymałościowymi,
  • koordynacyjnymi,
  • z wykorzystaniem kijów,

Zajęcia w terenie to świetny sposób na utratę zbędnych kilogramów

treningi personalne szczecin